Gyakran ismételt
kérdések
Biztos nem lesz karcos az autóm?
Prémium minőségű nanotechnológiás termékcsaláddal dolgozunk. A nanorészecskék körbeveszik a szennyeződést, és ezt a speciális mikroszálas kendő magába szívja, így az autó felületét nem karcolják a kosz részecskék. Minden egyes autónál több mikroszálas kendőt használunk, hogy megóvjuk az autód fényezését. Valamint az autód különböző részeire más-más vegyszereket használunk a szennyeződés mértékétől és a felület típusától függően.
Európa-szerte több ezer kiállított prémium autó a referenciánk.
Tényleg bárhol le tudjátok mosni az autót?
Igen, Budapest területén szinte bárhol: utcán, kertben, udvaron, saját házad garázsában, vagy társasház mélygarázsában, cég telephelyén stb. Kivétel a plázák, bevásárlóközpontok parkolója, ide nem lehet mosást rendelni, mivel magánterületnek számítanak, és egyedi szabályozások vonatkoznak rájuk.
Ami fontos, hogy elegendő fényre és helyre van szükségünk a mosáshoz. Amivel a munkánkat segíteni tudod, hogy lehetőleg úgy parkolj, hogy minden oldalról jól hozzáférhető legyen az autód, és így a lehető legprecízebben tudjuk elvégezni a tisztítást.
Hogyan tudok fizetni?
Online fizetés: előre bankkártyás és előre átutalás, valamint helyszíni bankkártyás fizetésre vagy készpénzes fizetésre van lehetőséged. Előre átutalás esetén a visszaigazoló e-mailben megadjuk a banki adatokat, és utalással már ki is egyenlítheted azonnal a szolgáltatás díját. Amennyiben fontos számodra a kényelem és az érintkezésmentes mosás, akkor válaszd az online fizetési módot.
Ha a helyszíni bankkártyás vagy készpénzes fizetést választod, akkor a munka megkezdése előtt találkoznod kell kollégánkkal az autódnál, hogy az autótisztítás árát kifizesd.
Tudom-e módosítani a rendelésemet (pl. eső miatt)?
Nem kell aggódnod. Kérlek, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot a telefononszámon, amit a Kapcsolat alatt megtalálsz. Ekkor egyeztetünk veled egy másik időpontot az autód tisztítására.
Hogyan kaphatok egyedi kuponkódot?
Minden, a HelloMoso rendszerében szereplő ügyfelünk automatikusan kap egy egyedi HelloMoso kuponkódot. Az egyedi kódodat ITT találod.
Ha még nem rendeltél nálunk, és nincs olyan ismerősöd, aki rendelkezik kuponkóddal, akkor először igénybe kell venned a HelloMoso valamelyik szolgáltatását. Ezután automatikusan megkapod Te is a saját egyedi kuponkódodat, amit elküldhetsz az ismerőseidnek.
Hogyan működik a HelloMoso kuponkód kedvezmény?
1) Küldd el az egyedi HelloMoso kuponkódodat az ismerőseidnek és barátaidnak. Az egyedi kódodat ITT találod.
2) Amikor az ismerősöd a HelloMoso kuponkód megadásával megrendeli az első autótisztítását, akkor azonnal 3.000 Ft egyszeri kedvezményben részesül. Ezt akkor tudja felhasználni, ha legalább 9.000 Ft összegben rendel.
3) Minden új felhasználó után, aki a Te egyedi kuponkódoddal rendelte meg és fizette ki a szolgáltatást, 3.000 Ft kreditet írunk jóvá az egyenlegeden. A krediteket összegyűjtheted, majd tetszőleges mértékben válthatod be, amennyiben legalább 9.000 Ft-ért rendelsz. Ha elegendő kredited van, akár ingyen is lemossuk az autód!
Ne feledd, minél több ismerősödnek küldöd el a saját kuponkódodat, és minél többen veszik igénybe először a szolgáltatásunkat, annál több 3.000 Ft-os kreditet gyűjtesz össze az egyenlegeden. Az ajánlat csak első rendelésekre érvényes, már meglévő ügyfelek nem tudnak az egyedi kódoddal rendelni. Ha a meghívott nem adja meg rendeléskor az egyedi kódot, a krediteket sajnos nem áll módunkban utólag jóváírni. A kreditet csak HelloMoso autómosásra lehet igénybe venni, forintra nem váltható be.
Hogyan használhatom fel a kapott kódot?
Hogyan küldhetek kuponkódos kedvezményt?
Minden, a HelloMoso rendszerében szereplő ügyfelünk automatikusan kap egy egyedi HelloMoso kuponkódot, amelyet ITT találsz. A kuponkódot vagy a vágólapról kimásolva, vagy pontosan leírva bármilyen platformon továbbíthatod minden ismerősödnek és barátodnak.
Ha több ismerősömnek ajánlom a mosást és elküldöm az egyedi kódom, akkor a krediteket össze is gyűjthetem?
Igen! Minél több ismerősödnek küldöd el a saját kuponkódodat, és minél többen veszik igénybe először a szolgáltatásunkat, annál több 3.000 Ft-os kreditet gyűjtesz össze az egyenlegeden. Ha elegendő kredited van, akár ingyen is lemossuk az autód!
Kell-e személyesen találkoznunk?
Hogyan lehet időpontot foglalni az autómosásra?
Itt a weboldalon a Rendelés menüpontot választva néhány kattintással le tudod adni a rendelésed. A megrendelésedről azonnal visszaigazoló e-mailt küldünk.
Hol érhető el a HelloMoso szolgáltatása?
Milyen gyakran ajánlott az autó tisztítása ezzel a módszerrel?
A tisztításhoz szükséges-e víz és áram, amit nekem kell biztosítanom?
Mi a különbség a külső autótisztítási csomagok között?
- Hello Basic: teljes külső tisztítás - karosszéria, üvegfelületek, kerekek
anotechnológiás és tartós waxot tartalmazó vegyszerrel tisztítunk.
- Hello Extra: Hello Basic + Gumiápolás + Extra Felnitisztítás
Hello Basic csomagon felül extra gondoskodás a felninek és a gumiknak, alapos tisztítás és hosszan tartó, természetesen fényt biztosító gumiápolás.
- Hello Super Shiny: Hello Extra, de Prémium nanotechnológiás vegyszer használatával a karosszérián
Prémium nanotechnológiás Carnauba Pálma waxos anyag, amely extra csillogást és akár 5x hosszabban tartó tisztaságot biztosít.
Átlagosan meddig tart egy mosás?
Hogyan tudom leadni a rendelésem?
Rendelésed minden esetben online weboldalunkon keresztül tudod leadni. Ha technikai okok miatt nem működne a weboldalunk, akkor ebben az esetben rendelésedet telefonon tudjuk felvenni, amit a Kapcsolat alatt megtalálsz.
Mi a teendőm ha egyszerre több autó tisztítását szeretném azonos címre megrendelni?
Ott kell lennem a belső takarításkor?
Gyerekülés van az autómban, mi a teedőm ezzel kapcsolatban?
Kérünk, hogy amennyiben nem okoz kényelmetlenséget, vedd ki a gyerekülést az autódból. Ha erre nincs lehetőséged, akkor a tisztítás előtt mi kivesszük és visszahelyezzük azt. Mivel nagyon sokféle gyerekülés van forgalomban, sajnos nem érthetünk mindegyikhez, ezért a tisztítás után mi nem rögzítjük a gyerekülést. Kérünk, kiemelt figyelemel rögzítsd a gyártó biztonsági előírásainak megfelelően a gyerekülést.
Kárpittisztítást vállaltok?
Extra szennyeződés van az autómon, mi a teendőm?
Amikor munkatársunk megérkezik, és extra erős szennyeződést észlel autód belső terében pl. sár, kutyaszőr vagy a külső felületen növényi nedvet, rászáradt madárürüléket lát autódon, akkor telefonon értesít erről. Mivel autód teljes tisztításához egy ilyen jellegű szennyeződés eltávolítása plusz időt és vegyszert igényel, ezért 4900 Ft felárat számítunk fel. Mutatunk néhány példát mi számít extra szennyeződésnek. Ezt az összeget hozzáadjuk a megrendelt autótisztítás összegéhez és helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel tudod kifizetni. Ha előre bankkártyával vagy átutalással fizettél és nem vagy a helyszínen, akkor a telefonos egyeztetés után átutalási számlát állítunk ki a 4900 Ft-ról, melyet így utólag tudsz rendezni.
A mosás hagy-e maga után bármilyen szennyeződést a földön?
Nem. Bárhol is parkolsz, akár mélygarázsban vagy a munkahelyed előtt az utcán, nyugodt lehetsz, semmilyen szennyeződés nem kerül a környezetbe. Csak a szórópalackban lévő vegyszereket használjuk, amit azonnal letörlünk mikroszálas kendőkkel az autó felületéről.
Az általunk használt vegyszerek biológiailag lebomló 100% környezetbarát termékek.
Hogyan tudom meg, hogy elkészült az autóm?
Hogyan tudom ellenőrizni, hogy tiszta lett-e az autóm?
Miért szükséges időintervallumot megadnom?
Ha a mosás napján más helyre sikerült parkolnom, tudom-e módosítani a megadott címet?
Igen. Kérlek, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot a telefononszámon, amit a Kapcsolat alatt megtalálsz, hogy egyeztetni tudjuk a pontos címet. Amennyiben 1 km-nél nagyobb távolságra mész, abban az esetben nem tudjuk garantálni az eredeti időpontban lévő teljesítést.
Utólag tudom-e módosítani a megrendelt autótisztítási csomagot?
Igen. Amennyiben helyszíni fizetést választottál, akkor a helyszínen a módosított autótisztítás árát ki is tudod fizetni. Ha az online előre bankkártyás vagy előre átutalás fizetéssel már kiegyenlítetted a számládat, akkor két lehetőséged van: 1. a helyszínen kifizeted a különbözetet vagy 2. a különbözetről átutalási számlát állítunk ki, melyet ily módon bankszámlára átutalva tudsz majd kiegyenlíteni. Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot a telefononszámon, amit a Kapcsolat alatt megtalálsz.
Mégsem megfelelő a foglalt időpont, tudom módosítani?
Igen. Kérlek, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, amit a Kapcsolat alatt megtalálsz.
Tudok előre foglalni több időpontot is?
Nem kaptam visszaigazoló email-t, mi a teendő?
Kérlek, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, amit a Kapcsolat alatt megtalálsz.
Nem kaptam megerősítő sms-t, mi a teendő?
Kérlek, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, amit a Kapcsolat alatt megtalálsz.